Het is zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Vinke - WaarBenJij.nu Het is zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Vinke - WaarBenJij.nu

Het is zover

Door: chefdirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

30 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Alles gereed, af, ingepakt, volgepropt, doorbakken, gaar, gestresst, en bijna volgegeten. Oh ja ik mis mijn ticket nog! Volgens mij vertrouwen ze mij nu al niet want ik ben wel ingecheckt maar moet mijn paspoort verifiëren voor ik mijn instapkaart krijg... Duitsers...;)

Over een uurtje pakken we de trein richting Dusseldorf!

Dus bij deze AU REVOIR!!!

  • 30 Augustus 2011 - 14:07

    Jeanine:

    Veel plezier Dirk! En tot over 3 maanden! Liefs

  • 30 Augustus 2011 - 20:41

    Jetje:

    Veeel plezier en goeie reis!! ben benieuwd naar al je verhalen en foto's die je meegaat maken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Actief sinds 23 Aug. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 11327

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 19 November 2011

Dirkie in Zuid-Afrika

Landen bezocht: